SEO czyli sztuka pozycjonowania

Na większość klientów, którzy chcą zaistnieć w sieci hasło „pozycjonowanie” działa jak magnes.

Pozycjonowanie jest modne, jest skuteczne i daje wartość dodaną do bazy klientów którzy już z naszym biznesem współpracują. Przynajmniej tak powinno być.

Czym jest pozycjonowanie?

Jest to proces którego celem jest aby Twoja strona internetowa była:

  • widoczna w wynikach wyszukiwania
  • zajmowała najwyższe możliwe miejsce w tych wynikach
  • często odwiedzana przez internautów
  • komentowana, udostępniania przez użytkowników

Proces ten jest złożony. Nie jest to tylko i wyłącznie uruchomienie kampanii płatnych ale co ważniejsze działania na wynik organiczny

Wynik organiczny to wszystko to, co się wyświetla poza reklamami.

Tak jak wspomniałem jest to proces a rozpoczyna się on od audytu pod kątem SEO Twojej strony.

SEO ( search engine optimization) optymalizacja Twojej strony względem „silnika” wyszukiwarki. Są to m.in opisy i zawartość Twojej strony pod kątem zgodności z wytycznymi np. googla.

Jest to jedna z podstawowych rzeczy które wykonujemy bo ma to wpływ na całą resztę działań „pozycjonerskich”. Bez dobrze zoptymalizowanej strony Nasze działania zawsze będą droższe i mniej efektywne.

Kolejnym krokiem jest określenie Twojej aktualnej pozycji. Czyli gdzie jesteś teraz, czy korzystałeś już z „pozycjonowania”, czy adres na którym masz swoją stronę nie ma już jakiejś historii.

Często zdarza się że agencję, indywidualni pozycjonerzy używają zakazanych przez poszczególne wyszukiwarki praktyk, co ma negatywny wpływ na daną witrynę. Mogą się pojawiać w wyniku wyszukiwania ostrzeżenia użytkownika np „Ta witryna może być zagrożona” itp.

Zawsze działamy zgodnie z regułami i Naszym klientom gwarantujemy że nie stosujemy zakazanych praktyk bo i po co skoro legalnie dobrze Nam idzie 🙂

Nasze działania są długofalowe i zawsze celem jest wzrost wartości witryny Naszego klienta.

Jesteśmy fanami pozycjonowania organicznego wspartego kampaniami płatnymi a także innymi narzędziami które dają wartość w danej wyszukiwarce.

Po określeniu Twojego miejsca na „półce” wyszukiwarki określamy słowa kluczowe na które powinieneś się pozycjonować, region ( lokalizację) na którą chcesz się pozycjonować a także  strategię i budżet jaki możesz na to przeznaczyć ( SEM).

SEM – Search Engine Marketing czyli działania marketingowe które „silnik” wyszukiwarki będzie dobrze oceniał.

Ostatnim etapem po ustaleniu powyższych, zoptymalizowaniu Twojej strony jest wdrożenie.

Z uwagi na to że Nasze działania nastawione są na efektywne, metodyczne i systematyczne działania w miesięcznym cyklu Naszych wspólnych rozliczeń otrzymujesz raport z Naszych działań.

Naszym klientom którzy są zainteresowani analityką internetową oprócz comiesięcznych raportów instalujemy panel administracyjny GoogleAnalitics dzięki któremu w czasie rzeczywistym i określonym mogą śledzićzachowania użytkowników względem ich strony. Jak to mawiał klasyk „Wszystko tam widać”.

Dzięki takiemu podejściu TY jak i MY możemy działać i reagować natychmiastowo.

Sam będziesz widział które Nasze działania przynoszą Tobie korzyść i będziesz mógł na nie wpływać.

Nasze hasło „zero ściemy” w tym wypadku działa znakomicie, a najlepszą formą zaufania do Nas, Naszego zespołu i pomysłów jest kontrola.

Kiedy działania „pozycjonowania” będą widoczne?

Generalnie natychmiast.

Od pierwszego dnia sam zauważysz że coraz więcej użytkowników odwiedza Twoją stronę.

Przy dobrze założonej strategii i jej wdrażaniu i TY i MY możemy po okresie trzech miesięcy określić które nośniki są dla Nas i Twojej witryny atrakcyjne, nad którymi musimy, co zmienić i co dzięki Naszym działaniom faktycznie wydarzyło się w Twoim biznesie.

Ile to kosztuje?

Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć i w jakim czasie.

Nasz zespół pozycjonuje witryny Naszych klientów w abonamencie miesięczny które zależne są od potencjału danego klienta. Jeżeli posiadasz stronę internetową a Twój biznes to lokalne usługi np. fryzjer, kosmetyczka, sklep ogrodniczy to odpowiednim budżetem będzie 100 zł wzwyż.

Cena wzrasta wraz z nakładem pracy i aktywnością Twojej konkurencji.

Technika pozycjonowania jest analogiczna przy małym biznesie, średnim czy dużym, natomiast zmieniają się nośniki z których trzeba skorzystać czy też sama kwota którą MY jako Twoja agencja musimy wydać do „internetów”.

Kiedy mogę rozpocząć pozycjonowanie swojej strony?

Natychmiast po jej publikacji!

Wielu klientów którzy rozpoczynają swoją przygodę z własną stroną, portalem czy sklepem mylnie zakłada że „jak już opublikujemy to zobaczymy co się stanie”.

Nic się nie stanie. Oczywiście pojawi się ruch autobotów czy Naszych znajomych którzy wejdą na Naszą stronę. Niestety nie daje to takiej wartości której byśmy oczekiwali.

Wyszukiwarki są jak „wielki magazyn” bądź „półka sklepowa”. Wprowadzając „produkt” jakim jest strona internetowa lądujemy na tym magazynie, półce daleko, na samym dole. Tak jak w klasycznym rozumieniu półki, producenci dbają o działania merchandisingowe tak aby ich produkt/produkty stały na wysokości wzroku klienta, były właściwie wyeksponowane tak w internecie działanie takie nazywa się pozycjonowaniem.

Warto jest już na etapie projektowania strony/portalu/sklepu znaleźć zespół który zajmie się właściwą ekspozycją Twojej strony i zbuduje do niej strategię.

Pracujemy z wieloma klientami i na wielu rynkach.

Nasze działania wdrażamy pod takie wyszukiwarki jak Google i Yandex. Pozycjonujemy witryny Naszych klientów w Polsce, całej Europie, Skandynawii i rynkach wschodnich – Ukraina,, Estonia, Litwa, Łotwa.

Do każdego Naszego klienta podchodzimy indywidualnie. Nie jest to frazes bo ciężko z sukcesem współpracować gdy nie zrozumiemy Twojego biznesu, Twoich potencjalnych klientów i tego czego oczekują.

Jeżeli jesteś gotowy do oddania swojego biznesu internetowego w Nasze ręce (palce:)), chcesz Nam zaufać a w zamian dostać profesjonalizm, kreatywność, 120% zrozumienie Twojego biznesu i efekty- skontaktuj się z Nami.

Nie będziemy Tobie opowiadali pięknych historii tylko stan faktyczny i możliwość wzrostu Twojego biznesu. Sam podejmiesz decyzję czy Nam zaufać i dołączyć do Naszych zadowolonych klientów czy nie.